środa, 17 lutego 2021

" Sekret mojego męża"


Tytuł: „Sekret mojego męża”
Autor: Liane Moriarty
Wydawnictwo: Znak Literanova
Ocena: 7/10
Czy gdyby ktoś z was znalazł list od męża podpisany „otworzyć po mojej śmierci”!
Otworzylibyście czy nie?
Taki dylemat miała Cecilia, która przez przypadek na strychu znalazła właśnie tak podpisaną przez swojego męża John- Paula kopertę. Mnie by od razu naszły myśli, że mój mąż jest umierający. Kobieta nie wie jeszcze, jak tajemnica którą odkryje, zmieni jej życie. Mamy również Rachel, której córka została zamordowana, oraz Tess. Każda z tej trójki coś przeszła. Po coś los je połączył.
Cecilia będzie musiała zdecydować co zrobić z wiadomością z koperty. Dodam, że los jej męża będzie leżał w jej rękach. Decyzja nie będzie łatwa.
Co zrobi Cecilia?
Jak skrywane tajemnice zmienią relację między niektórymi bohaterami?
Co to za książka!
Nie chcę za dużo zdradzać, bo nie lubię spoilerów.
Jest to pierwsze spotkanie z piórem autorki. Początkowo książka nie zapowiadała się za ciekawie, lecz później się zadziało. Autorka umie trzymać czytelnika w napięciu, cały czas coś się w niej działo. A co dla mnie jest ważne to to, że akcja się nie wlokła. Również nie zabrakło w niej szeregu emocji typu złość, zaskoczenie, smutek. Mnie momentami również się one udzielały. Fabuła książki jest bardzo interesująca. Książkę przeczytałam z zapartym tchem. A co do zakończenia totalne zaskoczenie, którego się nie spodziewałam. Polecam każdemu, kto lubi książki akcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz