sobota, 24 lipca 2021

Bułgarska córka



Tytuł: „Bułgarska córka”

Autor: Dagmara Durmanova

Wydawnictwo: Feniks

Ocena: 8/10

Nina Dimitrova to właścicielka hoteli w Polsce, a także w Bułgarii. Jest niezależną bardzo silną singielką. Córką szefa kartelu narkotykowego. Po jego śmierci niestety musi przejąć ten „szemrany” interes. Nie jest z tego powodu zadowolona, bo wie, że narkotyki to zło. Zawsze może liczyć na ochroniarza ojca, Milena. Teraz to on staje się jej przyjacielem na dobre i złe.

Z czasem tę dwójkę połączy coś więcej. A tragedia, która się wydarzy, sprawi, że serce Niny będzie zimne jak lód.
Jednak jak to bywa w interesach. Nigdy nikt do końca nie wie, komu może zaufać, komu nie……
„Bułgarska córka” jest debiutem. Najbardziej zaintrygowała mnie okładka, bo to ona zachęciła mnie, aby poznać tę historię. Powiem szczerze, że nie spodziewałam się, że tak wkręcę się w tę historię. Podczas lektury targało mną mnóstwo emocji, nawet zakręciła mi się łezka, a to nie często mi się zdarza. Podobało mi się wykreowanie głównej bohaterki na „babkę z charakterem” twardo stąpającej po ziemi.
Może dla niektórych ocena jest wysoka, jednak ja uważam, że autorka na nią zasłużyła.
Co do zakończenia! Jak autorka mogła mi to zrobić i tak zakończyć książkę.
Czekam z niecierpliwością na drugi tom !
Może i są drobne niedociągnięcia, ale czas spędzony z książką był bardzo miły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz