niedziela, 18 lipca 2021

"Zlecenie 999"


 Tytuł: „Zlecenie 999.Umowa z nieznajomym”

Autor: Justyna Nowak- Wysocka
Wydawnictwo: Pan Wydawca
Ocena: 9/10
Klara to młoda dziewczyna, która studiuje i pracuje. Jej życie nie jest „usłane różami”. Ma ona chorą siostrę, której musi kupować leki, a nie należą one do najtańszych. W związku z tym Klara podejmuje dodatkową pracę w agencji hostess , podczas której dostaje pewną „dobrze płatną”, półroczną propozycję od Eduardo Mendozy. Ma udawać jego narzeczoną.
Co z tego wyniknie??
Będzie się działo……miłość wisi w powietrzu.
A jak to w rodzinie mafijnej, nudzić się nie da.
Nie będę się rozpisywała.
Bałam się, że literatura o tematyce mafijnej, która trafia mi się ostatnio bardzo często, będzie mało interesująca. Na szczęście nie zawiodłam się ani przez chwilę. Bohaterowie, bardzo dobrze wykreowani i barwni.
Eduardo to mężczyzna bardzo tajemniczy, niebezpieczny, a zarazem przystojny. Z kolei Klara to młoda kobieta, odważna, która dla siostry zrobi wszystko.
Będzie bardzo interesująco, intrygująco, mrocznie, a nawet się zadzieje.
Książkę dosłownie pochłonęłam w jeden dzień.
A końcówka totalne zaskoczenie i zarazem rozczarowanie, bo tak szybko skończyłam czytać.
Czuję ogromny niedosyt!!! Chcę już mieć w swoich rączkach drugi tom : ).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz