sobota, 5 września 2020

"Kusząca pomyłka"


 

Tytuł: „Kusząca pomyłka”

Autor: Vi Keeland 

Wydawnictwo: Kobiece

Ocena: 6/10

Rachel podczas pracy w barze poznaje przystojnego Caina robi mu okropną awanturę ,gdyż myśli, że on oszukuje jej koleżankę. Kiedy oboje przez przypadek spotykają się na studiach, a ona ma być jego asystentką dziewczyna wstydzi się swojego zachowania.

Co będę się tu rozpisywała. Mamy tu asystentkę, profesora i szykujący się romans. Oczywiście gorącego seksu również nie zabraknie. Taka kolejna romantyczna historia i zakazana na swój sposób relacja. Romans między profesorem a asystentka nigdy nie prowadzi do niczego dobrego. A nasz profesor do świętych nie należał. 

Dodam, że profesor skrywa pewną tajemnicę. Na swój sposób przerażającą. Okazuje się, że ta dwójka już się wcześniej poznała. Kiedy Caine zdaje sobie z tego sprawę zaczyna jej unikać.

Jest to pierwsza książka autorki po którą sięgnęłam. Ostatnio jest dużo na rynku tego typu literatury, więc byłam sceptycznie nastawiona. Początki nie napawały mnie entuzjastycznie. Lecz ze strony na stronę coś się zaczęło dziać. Jest to lekki rodzaj literatury, jednak nie zostanie ona na długo w mojej pamięci.  Erotyki również nie brakuje. Jedynym plusem jest to, że książkę naprawdę dobrze się czytało. Styl autorki bardzo mi się podobał. Fabuła dość interesująca ,lecz zakończenie dość przewidywalne. Bohaterowie jak i całość na pewno nie zostaną ze mną na dłużej. Literatura dobra dla każdej kobiety, która po ciężkim dniu chce przeczytać coś lekkiego.

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz