niedziela, 20 grudnia 2020

„Piernikowa magia”


 

Tytuł: „Piernikowa magia”

Autor: Agnieszka Kowalska-Bojar

Ocena: 9,5/10

Saran w drodze do pracy przez przypadek trafia do „Piernikowego miasteczka” – kawiarenki, której widok zapiera dech w piersi i ciężko oderwać od niej wzrok. Kawiarnię prowadzi Kamil, który robi pyszną czekoladę i piecze pierniczki. Jest jeszcze Robert, którego dziewczyna – nie wiedząc, że on jest jej szefem – nazywa „dupkiem” i „niemytym chamem”. Saran wyjeżdża wraz z Robertem do Berlina na targi, gdzie nawiązuje z nim bliższe relacje.

Dziewczyna ma ogromny dylemat, którego z panów wybrać. Zarówno w jednym, jak i w drugim coś jej się podoba. Kamil to spokojny, ciepły mężczyzna, Robert zaś to mężczyzna doświadczony przez życie. Po pewnym czasie okazuje się, że jeden z nich skrywa mroczną tajemnicę, która może zmienić relacje między nimi.

Jest to powieść wydana w formie e-booka. Nie jest ona gruba, bo ma zaledwie pięćdziesiąt pięć stron. Styl autorki jak zwykle lekki i przyjemny. Podczas lektury czułam się jak uzależniona. Musiałam natychmiast skończyć. Historia bardzo mi się podobała, a co do zakończenia – zaskoczenie.

Czy pozytywne?

Przekonajcie się sami.

Ja pochłaniałam e-booka jak gąbka wodę. Autorka przeniosła mnie do całkiem innego magicznego świata. Literatura dla każdego, kto lubi w zimowy wieczór przy herbacie, pod kocykiem przenieść się do magicznego świata .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz