piątek, 5 marca 2021

"Bądź moim szczęściem"






Tytuł: "Bądź moim szczęściem"
Autor: J. Dean
Wydawnictwo: WasPos 
Ocena: 8/10

Heidi to młoda dobrze zapowiadająca siatkarka, więc kiedy łowca gwiazd składa jej propozycje wyjazdu do Detroit, dziewczyna postanawia zostawić swoją rodzinę, chłopaka i wyjeżdża. Z kolei Garett po zdradzie narzeczonej z przyjacielem również ma szansę zmienić swoje życie. Ma być trenerem żeńskiej drużyny siatkarskiej w Detroit. Tych dwoje przypadkowo spotyka się na stacji benzynowej. Jakie jest jego zdziwienie, kiedy po przybyciu na miejsce okazuje się, że ma on być trenerem żeńskiej drużyny do której należy Heidi. Z czasem między nimi zaczyna coś się dziać, lecz umowa kontraktowa niestety nie pozwala na bliższe relacje między trenerem a zawodnikiem.

Jak potoczą się losy tej dwójki?

Czy Garett zaryzykuje i naruszy warunki kontraktu?

Dodam, że będzie się działo. Zawirowania miłosne, dylematy które ma tych dwoje.

Ja nie wiem, co bym zrobiła na ich miejscu.

Miłość, czy kariera?

Oto jest pytanie.

Również do życia Garetta wraca była narzeczona, która liczy że mężczyzna jej wybaczy i będą razem.

Jednak czy można wybaczyć zdradę?

Bądź moim szczęściem” jest debiutem, bardzo udanym. Książka jest niezłym grubaskiem, bo ma ponad czterysta stron. Szczerze mówiąc nie miałam zamiaru po nią sięgać, gdyż okładka mnie nie trochę zmyliła. Spodziewałam się kolejnego erotyka, a dostałam bardzo dobry romans obyczajowy i new adult. Cieszę się bardzo, że mimo wszystko zdecydowałam się ją przeczytać. Czasami warto zaufać swojej intuicji. Styl autorki jest lekki i przyjemny Ta historia tak mnie pochłonęła, że zanim się obejrzałam to już był jej koniec. A emocje towarzyszące bohaterom udzielały się również mi. Bardzo ciekawa fabuła, momentami trochę przewidywalna, ale w tym przypadku mi to nie przeszkadzało. Bohaterowie również dobrze wykreowani, tak jak każdy szczegół w książce. Nie będę się rozpisywała. Decyzja czy po nią sięgniecie czy nie należy do was. Mnie się bardzo podobała.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz