czwartek, 27 lutego 2020

"Ognista sukienka"




Tytuł :,,Ognista sukienka"
Autor:Patty Goodman
Wydawnictwo:WasPos
Ocena:10/10

Amanda Holt w zastępstwie za koleżankę zostaje kelnerką na przyjęciu. Tam poznaje Blake'a, mężczyznę idealnego, przystojnego.
Mężczyzna proponuje jej tysiąc dolarów za to, że zgodzi się być jego towarzyszką na balu. Dziewczyna przystaje na propozycje i z kelnerki staje się Kopciuszkiem. Jednak bajka nie trwa długo, bowiem w trakcie okazuje się, że ma grać jego narzeczoną. W ten sposób Blake chce zrobić na złość swojej mamusi, która chce układać mu życie.
Postanawiają się w to bawić tak długo jak się da.
Również do życia dziewczyny wraca perfidna i wyrachowana mamusia, która wyczuwa pieniądze na odległość. Mandy nie cieszy się z jej powrotu.
Również na Amandę ma chrapkę najlepszy przyjaciel Blake'a.

Co z tego wyniknie?

Co to za książka :)
Dawno nie czytałam tak pełnej humoru książki.
 Rewelacyjny debiut Patty Goodman
Najbardziej podobała mi się postać Amandy,jej charakterek.Trochę zołzowata,złośliwa,nie dawała sobie w kasze dmuchać.
A teksty, które dziewczyna mówiła do mężczyzny sprawiły, że uśmiech nie schodził mi z twarzy.
Ja sama takich nie znałam.
Dużo dialogów, dzięki czemu wszystko było spójne i grało idealnie.
Co parę  rozdziałów były sytuacje opowiadane z perspektywy Blake'a. Zarówno jak okładka to ta piękna ognista dziewczyna również  przyciąga oko.
Nie będziecie się nudzić jak również nie zaśniecie,bo się nie da.Jedzenie również nie wskazane,gdyż można się udławić hahahaha.
 Dużo zabawnych sytuacji.
Fabuła tak wciąga,że ciężko się oderwać. Styl autorki prosty,na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.
Nie jest to erotyk. Wszystko,również sceny seksu są opisane z klasą.
Jeżeli lubicie lekką literaturą z wątkiem komediowym w tle,przy którym co drugą stronę się śmiejecie to lektura dla Was.
Również dramatyzmu nie zabraknie.
Jak dla mnie rewelacja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz