czwartek, 13 lutego 2020

"Pokój wspaniałości"



Tytuł: „Pokój Wspaniałości”
Autor:Julien Sandrel
Wydawnictwo:Sonia Draga
Ocena:10/10

Thelma samotna matka wychowuje sama dwunastoletniego syna Louisa.Dla kobiety najważniejsza jest praca.Ojca dziecka nie ma w ich życiu,ponieważ nie został o tym fakcie przez nikogo poinformowany.Dla kobiety pewien poranek będzie najgorszy w życiu.Jej synek wybiega z domu i  wpada pod ciężarówkę.
Chłopak zapada w śpiączkę,jego stan jest bardzo poważny.Nie wiadomo czy z tego wyjdzie.Jednak nadzieja jest zawsze,nie można jej tracić.
Lekarz daje na to cztery tygodnie,jeżeli chłopak się nie wybudzi,wówczas niestety trzeba będzie go odłączyć od respiratora.Kobiecie wali się cały świat.
Jednak kiedy kobieta znajduje pod materacem tajemniczy zeszyt,w którym syn opisuje to co chciałby zrobić,postanawia spełnić jego marzenia.
Ma zamiar nagrywać swoją podróż na kamerkę i puścić to  po powrocie synowi.W tej podróży postanawia towarzyszyć jej mama.Kobiety nie były ze sobą blisko,ale może tragedia zbliży je do siebie.Nigdy nic nie wiadomo.
Co wyniknie z tych podróży i czy chłopak odzyska przytomność??
Zachęcam was gorąco do sięgnięcia tej fantastycznej i poruszającej  książki. Dodam,że będzie się działo J
Podobało mi się to,że autor w rozdziałach opisał myśli chłopca w śpiączce,dzięki czemu na pare sekund mogłam się wczuć w jego rolę.To również było bardzo przygnębiające.Żyć,wiedzieć co się wokół dzieje a nie móc powiedzieć ani słowa.Okładka przepiękna,ten róż przyciąga wzrok.Od razu chce się po nią sięgnąć.Historia tego młodego chłopaka i jej matki walczącej o jego życie bardzo mnie poruszyła.Może dlatego,bo sama nią jestem.Nie wyobrażam sobie jej bólu i tego co przeżywała.Na pewno to były najgorsze cztery tygodnie w jej życiu.
Autor pokazał ile matka jest w stanie poświęcić dla dziecka.
Pomysł na taką historię ciekawy,daje innym nadzieję,że cuda się czasami zdarzają.Cały czas byłam z tą kobietą całym sercem.Mam wrażenie,że bardzo emocjonująco do niej podeszłam.
Chcę więcej tego typu literatury.Książkę pochłonęłam jednym tchem.
Jest bardzo mądra,życiowa i każdy coś na pewno dla siebie z niej wyniesie.
A wrażliwi niech naszykują chusteczki.
Dziękuję wydawnictwu Sonia Draga za egzemplarz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz