czwartek, 6 lutego 2020

"Gaming house"








Autor: Dominika Smoleń
Tytuł :,,Gaming house"
Wydawnictwo :WasPos
 Ocena:6,5/10

Ośmioro przyjaciół postanawia zamieszkać w Gaming house,w którym prowadzą luźny tryb życia polegający na graniu na komputerze,odżywianiu się niezdrowo,a także uprawianiu gorącego seksu. Wśród osób zamieszkujących jest rodzeństwo i kuzynostwo.Jest również zakochana para,która planuje ślub. Pojawia się również wątek biseksualny,więc staruszki lepiej niech nie czytają hahaha. Bohaterowie mają perypetie,ale najważniejsze ze wspierają się w każdej sytuacji i zawsze mogą na siebie liczyć. ....
 Książka ma różne opinie ,jednym się podoba innym nie.Ja mam mieszane uczucia co do tej książki. Z jednej strony pochłonęłam ją jednym tchem, jednak nie podobał  wulgarny język, Co do scen lóżkowych jak dla Mnie do przeżycia. Zarys książki ciekawy,bo ja bym się nie zamknęła w takim domu.Nie lubię grać na komputerze,nie jestem nałogowcem.W tych czasach coraz więcej młodzieży ma problem z uzależnieniem. Całe szczęście bohaterom książki odwyk nie był potrzebny. Osobowości bohaterów nie były nudne,wręcz zróżnicowane.Każda z nich miała w sobie to coś. Jak zaczniesz czytać to strona po stronie tak Cię uzależnia, że musisz ją od razu skończyć.
 Autorka miała ciekawy pomysł na książkę. Trochę gubiłam się przy narracji bohaterów, ale to taki mały minusik. Nie mam się do czego doczepić. Ale staruszki nie sięgajcie po tego typu książkę. Również dla osób poniżej szesnastego roku życia nie wskazana. Książka raczej dla osób pełnoletnich. Okładka bardzo mi się podobała, taką kolorowa.Przyciąga oko. Pióro autorka ma lekkie, dużo dialogów, również nie wieje nudą, co najważniejsze. Na pewno sięgnę po książkę tej młodej i utalentowanej autorki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz