czwartek, 3 czerwca 2021

"Dziewczyna ze szkła"


 

Tytuł: „ Dziewczyna ze szkła”

Autor: Laura Anderson Kurk

Wydawnictwo: Dreams

Ocena: 10/10


Kiedy Maggie traci brata w tragicznych okolicznościach, jej świat legnie w gruzach. Rodzicom, a w szczególności matce, ciężko pogodzić się ze śmiercią syna. Mnie też by było!!! :(.

Niestety mama Meg nie może pogodzić się ze śmiercią syna i pogrąża się w depresji, jedynie ojciec wspiera dziewczynę w ciężkich chwilach. Aby uciec od smutnych wspomnień, cała rodzina postanawia z mienić miejsce zamieszkania i wyjeżdża do Pittsburgha, małego miasteczka w Wyoming. Dziewczyna początkowo jest bardzo skryta, ukrywa powody swojej przeprowadzki. Wszystko zmienia pojawienie się Henry' ego. Znajomość z chłopakiem sprawia, że dziewczyna się przed nim otwiera. Czy ten chłopak, pomoże Meg się uporać z traumą? Czy mama dziewczyny upora się ze stratą?

Co to za książka!!!

Dziewczyna ze szkła” jest debiutem. To historia przepełniona ogromnym bólem po stracie brata i dziecka. Nie była to dla mnie łatwa lektura, bowiem sama nie tak dawno straciłam bliską mi osobę – tatę i nie ma dnia bym za nim nie tęskniła. Podczas lektury, nie obyło się bez refleksji o życiu. Ciężko mi opisać emocje, towarzyszące mi podczas lektury. Najbardziej odczuwałam : smutek, żal, cierpienie. Autorka poruszyła temat „śmierci”, codziennie jakaś osoba kogoś traci! Co do bohaterów to wszystkie emocje udzielały się również mi. Każdy szczegół w książce był bardzo dobrze dopracowany, po fabułę, bohaterów. Żeby nie było na smutno, to będzie również wątek miłosny. Literatura dla każdego, kto lubi wartościowe i życiowe książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz