sobota, 16 maja 2020

"Obserwatorka"

Recenzja przedpremierowa
20.05.


Tytuł: „Obserwatorka”
Autor:Alicja Sinicka

Wydawnictwo kobiece
Ocena: 10/10

.

Iza i Arek dwa różne światy. On lekarz z dobrego domu.Ona biedna z patologicznej rodziny. Kiedyś byli najlepszymi przyjaciółmi, jednak przez długi okres nie mieli ze sobą kontaktu.Lecz wkrótce to się zmienia, kiedy Iza trafia na izbę przyjęć, Arek udziela jej pomocy. Młodzi zaczynają spędzać ze sobą coraz więcej czasu i zaczyna łączyć ich coś więcej. Mężczyzna nareszcie może ułożyć sobie życie na nowo po śmierci swojej narzeczonej, którą ktoś zrzucił ze schodów.Iza dostaje dziwne wiadomości na facebooku. Ktoś zaczyna podkładać jej białe róże pod drzwiami i obserwuje ją.Dziewczyna trzęsie się ze strachu, na szczęście ma przy sobie Arka na którego zawsze można liczyć.Takie same róże dostawała zmarła narzeczona chłopaka Justyna.
Arek skrywa przed matka pewną wstydliwą tajemnicę
.
Czy wyjdzie ona na jaw?
.
Czy Iza powieli losy swojej poprzedniczki?
.
Iza za wszelką cenę chce uciec z Arkiem za granicę,lecz chłopak nie zostawi matki. Tym bardziej, że kobieta nie pała miłością do nowej dziewczyny swojego synka. Jest dla niej bardzo niemiła, chamska i arogancka, poniża ją i pokazuje swoją wyższość.
.
Nie chcę za bardzo zdradzać, bo można pisać i pisać. Jest to druga książka autorki po którą sięgnęłam. Również się nie zawiodłam. Powiedziałabym, że jest to bardziej thiller psychologiczny, z lekkim wątkiem kryminalnym.Autorka bardzo poprawnie prowadzi swoją historię, którą na pewno zaciekawi czytelnika.Jako ciekawostkę dodam, że w nowej książce autorki na chwilę pojawią się Ewa i Marek Skalscy ze Stażystki "
Podobało mi się to, że autorka tak mnie zmyliła, że miałam trzy typy zakończenia i na żadne nie trafiłam. Styl autorki lekki, przyjemny. Książkę przeczytałam praktycznie w dwa dni. Jak do niej zasiadłam nie mogłam się od niej odciągnąć. Historia można powiedzieć, że burzliwa tej dwójki bardzo mi się podobała. To dwie barwne i jak paw osoby. Iza jak dla mnie trochę przerażająca, momentami miała przebłyski psychopatyczne. Arek to mężczyzna wydawać by się mogło idealny bez skazy. Nie jedna o takim marzy.Książka dla każdego kto lubi lekkie thillery, które są przez całą książkę pełną napięcia.Jest to książka, która na pewno na długo utkwi mi w pamięci .Autorka dostarczy Wam wielu emocji.Gorąco polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz