poniedziałek, 19 października 2020

"Nieodpowiednia dziewczyna"


 

Tytuł: „Nieodpowiednia dziewczyna”

Autor: J.Harrow

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Ocena: 7,5/10

Daniel przez przypadek w domu znajduje pamiętnik młodej dziewczyny. Okazuje się, że to dziennik poprzedniej lokatorki. Pamiętnik dziewczyny przepełniony jest bólem i cierpieniem. Kto by pomyślał, że tak młoda dziewczyna miała tak tragiczne losy. Ojciec alkoholik, matka tak naprawdę nie broniła jej przed ojcem. Dziewczyna miała jeszcze brata, lecz on wyjechał i zostawił ją samą. Daniel podczas wizyty w salonie tatuażu tajemniczą Eve, która robi jemu i jego dziewczynie Alice tatuaż. Chłopaka coś ciągnie do tej nieokrzesanej wytatuowanej dziewczyny. Oboje zaczynają się spotykać. Daniel zdradza swoją dziewczynę. Chłopak z czasem robi wszystko, żeby zbić mur którym dziewczyna się otacza. Nie potrafi ona pokochać, boi się zranienia i tego, że takiej osoby jak ona nikt nie pokocha i ona nie zasługuje na miłość. Kiedy po pewnym czasie mężczyzna decyduje się zostawić Alice to nie spodoba się mamie Daniela, która bardzo lubiła poprzednią dziewczynę. Twierdzi, że taka dziewczyna w tatuażach nie pasuje do jej synka. Daniel prowadzi przed Eve podwójną grę.

Co zrobi Eve kiedy ja odkryje?

 Jedyną przychylną osobą dla tej pary jest siostra Daniela. Jest jeszcze jedna rzecz tajemniczy pamiętnik i jego właścicielka. Czy Daniel ją odnajdzie? Również z czasem wychodzi na jaw, że Eve ma coś wspólnego z Jojo. Co nie zdradzę.

Jest to pierwsza książka tej autorki po którą sięgnęłam dzięki na kanapie. Pewnie nie ostatnia. Bardzo mi się podobał styl i pomysł na fabułę, która wciągnęła przynajmniej mnie . Taką Eve może być każda z nas. Przeczytałam ją jednym tchem, a jeszcze ten tatuaż na okładce przyciąga oko. To historia o bólu i cierpieniu, a także wielkiej miłości. Przeciwieństwa się przyciągają. W tej książce nie zabraknie również wzruszenia. Polecam bardzo. Lubię takie książki pełne emocji. Dodam, że nie zabraknie również tragedii, która może się skończy dramatycznie może nie. Zakończenie wbiło mnie w fotel.

Książkę otrzymałam z Klubu Recenzenta serwisu nakanapie.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz