piątek, 23 października 2020

"Przyjaciele"


 

Tytuł: „Przyjaciele”. Ten o najlepszym serialu na świecie”

Autor: Miller Kelsey

Wydawnictwo: SQN

Ocena 5,5/10

Kto nie pamięta serialu „Przyjaciele”. Jest to serial o szóstce przyjaciół Monice, Reachel ,Phoebe, Rossie, Chandler i Joey’u .Cała szóstka mieszka w Nowym Jorku na Manhattanie. Mają wzloty i upadki, ale jedno jest pewne. Każde może na siebie liczyć.

Serial powstał w 1994 roku i doczekał się aż dziesięciu sezonów. Wydaje mi się, że kluczem do tego sukcesu był dobór aktorów, którzy byli zgraną i dobraną paczką zarówno w serialu jak i poza nim. Aktorzy dzięki serialowi zyskali sławę i pieniądze. Serial cieszy się ogromnym powodzeniem na całym świecie. Ja odkryłam go dość niedawno i to przez przypadek. Od razu wszystkich  kupiłam całą szóstkę. Skradli moje serce. Nie miałam swojej ulubionej postaci, bo wszystkie były ciekawe, barwne i interesujące. Ulubionym miejscem spotkań przyjaciół była kawiarnia Central Perk, gdzie przy kawie siadali na kanapie, pili kawę i rozmawiali o życiu. Tacy przyjaciele to skarb.

W książce jest dużo perełek z życia aktorów, ciekawostek z planu i poza nim. W serialu gościnnie występowały takie gwiazdy jak:  George Cloney, Jean-Claude Van Damme, Brad Pitt, Julia Roberts i wiele innych. Książkę czyta się dość dobrze. Styl trochę ciężki, dużo dat i faktów. Momentami mało interesujące fakty nie mające nic wspólnego z serialem. Spodziewałam się jednak więcej ciekawostek  o serialu i aktorach a tu było dosłownie wszystko. Ciężko to wszystko zapamiętać. Fajnie, że autorka do książki dołączyła parę  zdjęć z planu filmowego. Podobało mi się partnerstwo aktorów w podejmowaniu decyzji np. dotyczących kolejnych serii. Rzadko się zdarza, aby aktorzy stali za sobą murem .Zarówno jak i w serialu i w książce nie obyło się bez śmiechu. Autorka w bardzo dobry sposób pokazała autentyczność postaci, a także kierujące nim emocje. Książka dla każdego fana „Przyjaciół”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz