sobota, 4 kwietnia 2020

"Twoje fotografie"



Tytuł: „Twoje fotografie”
Autor:Tammy Robinson
Wydawnictwo: IUVI
Ocena:10/10

Ava to młoda dziewczyna ,która ma całe życie przed sobą. Jakby się mogło wydawać.Jednak życie potrafi być okrutne i tak młoda osóbka niestety będzie musiała pożegnać się ze światem.
 Dlaczego?

Ponieważ w dniu jej urodzin dowiaduje się o nawrocie choroby nowotworowej,którą kiedyś udało się jej pokonać.Lekarz zapowiedział jej,że zostało jej rok a może aż rok życia.
Dziewczyna postanawia za sprawą pewniej Pani spełnić swoje ostatnie marzenie.

A jakie?
Otóż zawsze marzył jej się ślub z ukochanym w gronie najbliższych.W organizowaniu tego przedsięwzięcia pomagają jej przyjaciółki i rodzina.A nawet prasa.
Jak do tego dojdzie nie zdradzę i czy będzie szczęśliwe zakończenie też nie.
Ale dodam,że pojawi się na horyzoncie przystojny fotograf James.
Jeżeli jesteście ciekawi co z tego będzie,koniecznie sięgnijcie po tę książkę.
Jest to pierwsza książka tej autorki po którą sięgnęłam.Kiedy zobaczyłam opis zastanawiałam się czy po nią sięgnąć,gdyż temat raka jest dla mnie bardzo trudny.Nie było łatwo mi czytać tej książki.Historia bardzo piękna i smutna zarazem.Czytając jednoczyłam się bólem z rodzicami i przyjaciółkami Avy.Styl autorki sprawia,że książkę czyta się jednym tchem.Podobało mi się,że autorka potrafiła pokazać emocje bohaterów.

                                    A miłość czy potrafi czynić cuda?
Nie zawsze.
Jest to kolejny typ literatury,którego nienawidzę i kocham jednocześnie.
Literatura dla każdego kto lubi emocjonujące książki z wątkiem miłosnym w tle.

Dziękuję wydawnictwu IUVI  za egzemplarz 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz