środa, 22 lipca 2020

"Wiek nieważny" cz.1



Tytuł: „Wiek nieważny” cz.1
Autor: Ewelina C. Lisowska
Ocena:9/10

Czy znacie to uczucie, kiedy nienawidzicie siebie, swojego wyglądu.
Ja na szczęście nie poznałam .
Lecz Kasia o której opowiem nie miała tyle szczęścia.
Kasia  jest nieszczęśliwa, nie nienawidziła szkoły, miała kompleksy. Dzieci się z niej naśmiewały, a to że jest gruba, nosi brzydkie ubrania. Nie wierzy w miłość. Uważa, że idealnych  mężczyzn już nie ma, a wręcz przeciwnie wszyscy mają złe intencje. Od paru lat choruje na depresję. Lata lecą. Kobieta stała się bogata i mężczyźni zamiast kochać ją to chcą być z Nią ze względu na pieniądze. Ale jest takie powiedzenie „miłości nie kupisz za pieniądze”. Wszystko się zmienia, kiedy kobieta daje ogłoszenie do gazety w celu poszukiwania pracownika. Na ogłoszenie odpowiada Dariusz Zięba, młody i przystojny o morsko-zielonych oczach. Od razu między tą dwójką zaczyna iskrzyć, lecz Kasia boi się zaufać i zaangażować.
Jednak z czasem okazuje się, że Darek również ma problemy. 
Jakie? 
Nie zdradzę.
Czy ta dwójką ma szansę na szczęście.

Jest to pierwsza książka w formie e-booka tej autorki po którą sięgnęłam. Po przeczytaniu paru pierwszych stron chciałam przestać czytać. Dobrze, że tego nie zrobiłam. Uważam, że warto sięgnąć po tego typu literaturę. Autorka porusza ważny temat między innymi chorób psychicznych takich jak depresja. Nie leczona może wyrządzić szkody. Tak sobie myślę jak nieszczęśliwa musiała być Kasia i kiedy wydawać by się mogło, że jest szansa na szczęście następuje nawrót choroby. Jak ciężko jest żyć z taką osobą. To straszne naprawdę. Wiele osób się wstydzi leczyć, przyznać się do problemu, lecz nie powinno tak być. Depresję trzeba leczyć. Styl autorki jak dla mnie ciężki. Ja musiałam czytać w skupieniu. Okładka tajemnicza, bardzo przyciąga wzrok. Pomysł na fabułę bardzo interesujący. Każdy lub każda z nas może być taką Kasią. Jeżeli chodzi o zakończenie to mam niedosyt. Na pewno w najbliższym czasie sięgnę po drugą część. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz