czwartek, 16 lipca 2020

" Bogaty i grzeszny"



Tytuł: „Bogaty i grzeszny”
Autor: Meghan March
Wydawnictwo: Editiored
Ocena:7/10

Na pewno znacie historię miłosną Romeo i Juli. Dwie zwaśnione rodziny. Podobnie jest tutaj. Dwoje młodych ludzi Whitney Gable i Licoln Riscoff poznają się w barze. Kiedy zauważa ją od razu coś go do niej ciągnie. Nie wiedzą wówczas że nie jest dane być im szczęśliwymi. Kiedy na jaw wychodzi ich związek rodzina Riscoffów zrobi wszystko, by rozdzielić zakochanych. Bowiem ta rodzina ma we władaniu całe miasto. A w dodatku nie mogą pozwolić by ta dziewczyna usidliła dziedzica fortuny. Whitney postanawia rozstać się z Lincolnem i wychodzi za mąż za muzyka, gwiazdę rocka Ricky’ego Rango.
Dziewczyna po dziesięciu latach postanawia wrócić  do miasta na ślub kuzynki i na swoje nieszczęście spotyka dawną miłość. Jak się okazuje jego uczucia nie wygasły, wręcz przeciwnie, z kolei dziewczyna broni się i ucieka.

Co się stanie?
Czy Whitney i Lincoln zaznają szczęścia?
A może Whitney znowu mu ucieknie?

Nie chcę za dużo zdradzać, żeby nie zanudzać i spoilerować.
Jest to pierwsza książka tej autorki po którą sięgnęłam. I nie żałuję. Nie często sięgam po ten rodzaj literatury, lecz bardzo skusiła mnie okładka. Jestem mile zaskoczona, bowiem spodziewałam się kolejnego erotyka. Sceny są jak najbardziej, lecz nie mocne i wulgarne. Fabuła bardzo interesująca i postacie bardzo charakterystyczne i barwne. W tej historii nie zabraknie intryg. Książkę przeczytałam jednym tchem w jeden wieczór. Zasiadając do niej nie wiedziałam, że tak pochłonie mnie ta historia. A jeżeli chodzi o zakończenie to totalne zaskoczenie. Teraz czas na drugą część „Jej wina i grzech”. Literatura dla każdej miłośniczki zawiłych i trudnych historii miłosnych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz