piątek, 10 lipca 2020

J.D Russo








Tytuł: „Kiedy mnie zobaczyłeś”
Autor: J.D Russo
Wydawnictwo: Novae Res
Ocena: 10/10

Opowiem Wam pewną niesamowitą historię bliźniaczek Gabrysi i Alicji, które postanawiają zamienić się miejscami. Ale najpierw jak do tego doszło.
Otóż Gabrysia jest młodą, zdolną dziewczyną. Ma chłopka Kubę, który w wypadku samochodowym stracił wzrok. Chłopak postrzegany jest jako podrywacz, lecz w głębi duszy jest bardzo wrażliwy .Alicja jest tą gorszą żyjącą w cieniu siostry. Kiedy Gabrysia dostaje propozycje wyjazdu na staż do Paryża na trzy tygodnie. Jej siostra Ala bliźniaczka wpada na pomysł i postanawia ją zastąpić przy boku jej chłopaka.  Gabrysia przed wyjazdem  stawia jeden warunek, dziewczyna ma się w nim nie zakochiwać. Okazuje się, że nie jest to takie łatwe. Dziewczyna staje się jego oczami i spędzając z nim każdy wolny czas zaczyna do niego coś czuć. Jednak ta miłość jest trochę zakazana. Chłopak z czasem zaczyna coś podejrzewać, że w jego dziewczynie zaszła ogromna przemiana. I zachowuję się ona inaczej niż do tej pory.

Czy prawda wyjdzie na jaw?
Co zrobi Kuba kiedy pozna prawdę?
Co z Gabrysią kiedy dowie się, że jej siostra zakochała się w chłopaku?
Ale czy należy wierzyć bliźniaczkom?

Sami się przekonajcie.
Fantastyczna książka, którą czyta się jednym tchem. To piękna i zarazem bardzo skomplikowana historia miłosna, która może spotkać każdą z nas. Mamy w niej emocjonalny miszmasz. Między innymi smutek, radość, łzy, dramaty. Z racji tego, że to debiut to może były drobne niedociągnięcia, lecz nie jestem od tego, żeby czepiać się stylistyki. Skupiam się na fabule, która bardzo mi się podobała. Akcji może nie było zbyt wiele, ale strony praktycznie same się przekładały. Czytając dosłownie wpadłam w trans, co często mi  się nie zdarza. Myślałam, że książka jest bardzo przewidywalna. Jednak to by było zbyt piękne. Co do zakończenia to kompletne zaskoczenie.
Pozytywne czy negatywne?
Nie zdradzę.

Szkoda, że książka jest taka cienka, bo ma zaledwie dwieście dziesięć stron. Taka lekka młodzieżówka po którą warto sięgnąć. Mam nadzieję, że kolejny tom będzie grubszy. I liczę na więcej akcji i intryg.  Nie mogę doczekać się kolejnej części.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz