wtorek, 28 lipca 2020

"Wczorajsza róża" cz.1



Tytuł: „Wczorajsza róża”
Autor: Daria Rajda
Wydawnictwo: Novae Res
Ocena: 8/10

Magda to spokojna, poukładana dziewczyna. Zostaje porzucona przez Kamila, który zamiast niej wybrał inną. Po studiach zatrudnia się w firmie reklamowej i tam by mieć na życie pracuje na pół etatu. Jej spokój burzy pewne zdarzenie. Otóż jej wyjście z przyjaciółmi kończy się przymusowo spędzoną nocą w jednym pokoju z Krzysztofem Salwarowskim. Problemem jest to, że ona go nie cierpi. Na dodatek ten mężczyzna nie myśli by związać się z kimś na dłużej. Jemu w głowie bowiem tylko zabawa w głowie.
Nie chcę zdradzać więcej, aby nie zanudzić. Dodam, że Magda i Krzysztof  będą żyć w kłamstwie. Będą intrygi, cierpienie i łzy. Nie zabraknie dramatyzmu.
Kiedy autorka zorganizowała bt z książką stwierdziłam, że muszę wziąć w nim udział. Dodam, że „Wczorajsza róża” to debiut Darii Rajdy. 

Książka bardzo mi się podobała, mimo niedociągnięć stylistycznych. Ma lekkie pióro co sprawiło, że czyta się tą historię  bardzo szybko. Ja zawsze skupiam się na fabule, a ta była bardzo ciekawa. Był wątek miłosny, mafijny. Można powiedzieć, że jest to delikatny thriller. Autorka zaserwowała mi dużą dawkę emocji po złość, śmiech. Bohaterowie bardzo interesujący, dający się lubić. Początek nie zapowiadał się zbyt interesujący ,lecz potem tak się wciągnęłam, że ciężko było mi się rozstać z Magdą i Krzyśkiem. Zakończenie nieprzewidywalne . Nie mogę doczekać się aż sięgnę po drugi tom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz